|
|
|
به نظر من مشکل زنها اينه که زن شدن! اگر مرد بودن اين همه مشکل نابرابری و ستم و غيره پيدا نمی کردن!
ولی من مجبورم از اونجايی Ú©Ù‡ بچه Ù… دختره Ùˆ خيلی دوستش دارم کاری کنم Ú©Ù‡ با زن شدن ØØªÛŒ ØØªÛŒ ! از مردها هم بيشتر بهش خوش بگذره.
نادر بکتاش |
Homepage |
05.27.03 - 10:44 am | #
|
|
ما میترسیم... همه جور سدی جلوی پایمان هست Ùˆ Ù?کر میکنیم Ú©Ù‡ باید یه زیر سقÙ? امن پناه برد. ما میترسیم مهشید. ترس باعث میشه Ú©Ù‡ خودمون رو باور نکنیم... تا بوده همین بوده.
نوشی |
Homepage |
05.27.03 - 3:29 am | #
|
|
ضمنا من Ù?كر ميكنم Ù?روتني در مورد آدمهاي ØµØ§ØØ¨ قدرت Ùˆ Ù?ضيلت معنا دارد نه در مورد كسي كه خودش را بدرستي كمتر از يك انسان با Ù?ضيلت ميبيند Ùˆ تلاش ميكند كه ارتقاء يابد Ùˆ رشد كند.
گويا وقت خواب است.
سينا هدا |
Homepage |
05.27.03 - 12:56 am | #
|
|
من براي دو روز برگشته ام.
ضمنا قياسي كردم كه خود آنرا قبول ندارم اما در شرايط استثنايي اگر ناگزير از يك انتخاب باشيم انتخاب من آنست كه Ú¯Ù?تم.
باري ،بگذريم. ØØ§Ù„ت بهتر است؟
سينا هدا |
Homepage |
05.27.03 - 12:52 am | #
|
|
ØµØØ¨Øª من تاييد خود كوچك بيني نبود. بله با تو مواÙ?قم كه خود كوچك بيني ريشه در عدم اعتماد به Ù†Ù?س دارد.Ùˆ عدم اعتماد به Ù†Ù?س چيز خوبي نيست. اما به شرطي كه ØÙ…اقت به اعتماد به Ù†Ù?س ترجمه نشود.
بنظر من بايد ديد در Ú†Ù‡ ØÙˆØ²Ù‡ اي Ø¨ØØ« Ù…Ø·Ø±Ø Ù…ÙŠØ´ÙˆØ¯.اعتماد به Ù†Ù?س تا كجا Ùˆ Ú†Ù‡ تا Ú†Ù‡ ØØ¯ØŸ آيا تا ØØ¯ كشتار انسانيت؟
بهترين Ø§ØØ³Ø§Ø³ در مقابل عظمت Ùˆ بزرگي مثلا انسانهاي والا Ø§ØØ³Ø§Ø³ غبطه است ولي اگر كسي به دليل كاستي ها Ùˆ اØÙŠØ§Ù†Ø§ نقصها Ùˆ اشتباهاتش خود را اندكي كوچك ديد بهتر است يا به جاي Ø§ØØ³Ø§Ø³ كم آوردن در مقابل معرÙ?ت Ùˆ دانش به زور بازو Ùˆ قلدري Ùˆ لمپن بودن خود نازيد؟ كداميك؟
سينا هدا |
Homepage |
05.27.03 - 12:49 am | #
|
|
سینا جان. خود Ú©Ù… بينی Ùˆ خود Ú©ÙˆÚ†Ú© بينی بيماری است . مثل خود بزرگ بينی..ربطی هم به Ù?روتنی ندارد. آنچه تو Ù…ÛŒ گويی Ù?روتنی است Ùˆ علم به وسعت جهان. خود Ú©Ù… بينی درد ديگری است Ú©Ù‡ با خصوصيت Ù?روتنی قابل قیاس نيست عزيز. از Ø¨ØØ« به Ù‡Ø±ØØ§Ù„ خارج Ù…ÛŒ شويم با پرداختن به اين پديده .بهتر آنکه به ØØ§Ù„ خود بگذاريمش..راستی تو الان رÙ?ته ای يا برگشته ای ØŸ 
مهشيد |
Homepage |
05.27.03 - 12:49 am | #
|
|
مهشيد عزيز.
بنظر من هر دو از يك آبشخور ند.آنچه ميزان است واقع گرايي است.اما اگر قرار باشد كسي مثل دونكيشوت دماغش را بالا بگيرد Ùˆ با الاغ Ùˆ يك لشكر دو Ù†Ù?ره با نوكرش ( با الاغ سه Ù†Ù?ره ) به جنگ سياهيها برود Ùˆ رجز بخواند موجه تر است Ùˆ يا اينكه سرجايش بنشيند Ùˆ اØÙŠØ§Ù†Ø§ در مقابل عظمت جهان Ø§ØØ³Ø§Ø³ كوچكي بهش دست بدهد؟
آيا اعتماد به Ù†Ù?س دونكيشوت مورد اعتناتر از Ø§ØØ³Ø§Ø³ كوچكي در مقابل يك انسان وارسته Ùˆ دانشمند نيست؟
سينا هدا |
Homepage |
05.27.03 - 12:41 am | #
|
|
سینا جان سلام. مشغول آن امر بالایی بودم
من قبول ندارم اولندش Ú©Ù‡ خود Ú©ÙˆÚ†Ú© بینی سر انصاÙ? باشد. به نظر من خود Ú©ÙˆÚ†Ú© بینی سر عدم اعتماد به Ù†Ù?س است. Ùˆ Ú†Ù‡ کسی Ù…ÛŒ گويد Ú©Ù‡ خود Ú©ÙˆÚ†Ú© بین نسبت به خود بزرگ بین مثبت است ØŸ
مهشيد |
Homepage |
05.27.03 - 12:24 am | #
|
|
مشكل زنان اينست كة ميدانند چي را نمي خواهند. ولي ايني كة واقعا چي مي خواهند را فكر مي كنم ....خودشان هم درست نمي دانند... هوشياري جنسي را مي گويم. با سلام ¨ از هلسينكي
rebwar |
05.27.03 - 12:16 am | #
|
|
شايد به سخني ديگر بتوان Ú¯Ù?ت: مشكل زنان ØŒ نوع نگاه مردان Ùˆ خودشان به جنسيت زن Ùˆ نقش او در روابط Ù?يمابين Ùˆ اجتماعي است.
البته با درجه اي متÙ?اوت مشكل مردان هم همين است.
سينا هدا |
Homepage |
05.27.03 - 12:10 am | #
|
|
آيا كسي در اين خانه نيست؟
سينا هدا |
Homepage |
05.26.03 - 11:47 pm | #
|
|
با اين ØØ³Ø§Ø¨Ù‡Ø§Ø³Øª كه شايد كميت مشكلات زنان بيشتر از مردان بنظر آيد- كه البته هر Ú†Ù‡ جوامع ØÙŠÙˆØ§Ù†ÙŠ ØªØ± باشند اين مشكلات ØØ§Ø¯ØªØ± Ùˆ بيشترند-
اما در باره چيستي مشكلات زنان بايد به شناسايي Ùˆ آناليز جوامع خاص پرداخت Ùˆ شايد نتوان به عناصري يكسان براي همه ÙŠ جوامع دست ياÙ?ت.
اصولا ØÙƒÙ… كليشه اي دادن براي همه ÙŠ زمانها Ùˆ مكانها اشتباه Ùˆ غير ممكن بنظر ميرسد.
سينا هدا |
Homepage |
05.26.03 - 11:47 pm | #
|
|
شايد بتوان نقش آنها را در زندگي مسالمت آميز با نقش آرتيستهاي يك سناريو و يك نمايشنامه مشابه دانست،
همانطور كه ØªØ¨ØØ± در ايÙ?اي نقش ملاك برتري اكتورهاست Ùˆ ربطي به عنوان آنها در سناريو ندارد .
البته چون روابط Ùˆ ضوابط Ùˆ خوي ØÙŠÙˆØ§Ù†ÙŠ Ø¯Ø± جوامع بشري ØØ±Ù? اول را زده لذا اين معادله هميشه جوابهاي Ú¯Ù†Ú¯ داشته Ùˆ باعث سوء تÙ?اهمات Ùˆ تبعيض Ùˆ قياسهاي نادرست شده است.
سينا هدا |
Homepage |
05.26.03 - 11:43 pm | #
|
|
گذشته از Ù?يزيولوژي Ùˆ ساختار Ùˆ ضرورتهاي طبيعي آناتومي Ùˆ قدرت بدني مرد Ùˆ زن نميتوان بين زن Ùˆ مرد Ù?رقي قايل بود.اما اين Ù?رق Ù?يزيولوژيكي نميتواند به شان انساني آنها دخالت نمايد. هرچند كه براي آنها ØÙ‚وق متنوع Ùˆ متÙ?اوتي را ميتوان قايل بود اما اين ØÙ‚وق با هم قابل قياس نيست Ùˆ نميتوان با سبك Ùˆ سنگين كردن سليقه اي آنها ØŒ آنها را با هم برابر Ùˆ يا برتر Ùˆ پست تر دانست.شايد بتوان با توجه به ضرورتهاي طبيعي آنها برايشان نقش Ùˆ وظيÙ?Ù‡ اي خاص قايل شد. اما اين وظايÙ? ربطي به شان انساني آنها ندارد.
سينا هدا |
Homepage |
05.26.03 - 11:38 pm | #
|
|
طبق عرÙ? Ùˆ سنت Ùˆ طبيعت ØÙŠÙˆØ§Ù†ÙŠ Ø¨Ø´Ø±ÙŠ ØŒ مردان امكان بيشتري براي رÙ?تارهاي غير دموكراتيك دارند تا زنان.اين به Ø§ØªØØ§Ø¯ Ùˆ يا گردهمايي Ùˆ اتÙ?اق زنان Ùˆ مردان ربطي ندارد بلكه به تكوين طبيعي جامعه ÙŠ بشري مرتبط است. اگر يكي از سنگ Ù…ØÙƒÙ‡Ø§ÙŠ ØªÙƒØ§Ù…Ù„ بشر در همزيستي مسالمت آميز باشد Ùˆ نرخ استÙ?اده از قدرت با توجه به ØÙˆØ²Ù‡ ÙŠ امكان بروز Ùˆ ظهور آن در زن Ùˆ مرد را بتوان سنجيد آنگاه مشخص ميشود كه اگر برتري نسبي قدرت بدني مرد از زن كمتر بود آنگاه شاهين ترازو به كدام سمت سنگين تر ميشد.
سينا هدا |
Homepage |
05.26.03 - 11:31 pm | #
|
|
نه خود بزرگ بيني مردان خوب است نه خود كوچك بيني زنان.
در اين جهان بي سر Ùˆ ته خود بزرگ بيني از سر ØÙ…اقت است Ùˆ خود كوچك بيني از سر انصاÙ?.
انصاÙ? قابل قياس با ØÙ…اقت نيست اما جزو دسته ÙŠ خوبهاست.
نتيجه اينكه زنان از مردان موجه ترند اما اين مردانند كه خود را موجه تر ميدانند.
شايد به همين دليل و البته دلايل ديگر مشكل زنان اندكي بيشتر از مردان باشد.
البته زنان Ùˆ مرداني كه رو به انسان بودن دارند نه زنان Ùˆ مرداني كه قبول كرده اند كه در اندازه ÙŠ ØÙŠÙˆØ§Ù†Ù†Ø¯.بررسي مشكل زنان را ميتوان از آمارها هم بررسي كرد ،البته بدون قياسي نادرست.
سينا هدا |
Homepage |
05.26.03 - 11:24 pm | #
|
|
متأسفانه همه را بنويسم صفحه ات سنگين ميشه, بعد ملت نميتونن بازش كنن فحش ميدن به من, وگرنه يك يك رو برات مينوشتم 
آبنو |
Homepage |
05.26.03 - 8:56 pm | #
|
|
مشکل زنها خوشان هستند .
وقتی که خودشون رو باور ندارند ، چرا مردها اونا رو باور کنند؟ وقتی ماها فقط حرف می زنیم اما طرز تفکرمون یا رفتارمون رو عوض نمی کنیم ، از مرد ها چه انتظاری می شه داشت ؟ وقتی اجازه می دیم مردها از ما استفاده کنند ، وقتی این مردهای بد آموخته رو یک زن(مادر تربیت می کنه ، وقتی یک زن یاد می گیره که فداکار باشه و خودش رو در جایی که مرد هست (و بعد از مرد نوبت فرزندش ست )فراموش می کنه ، وقتی که کدبانو بودن و خانوم بودن الگو ی یک زن شایسته می شه.......ما از خودمون باید شروع کنیم
sara |
Homepage |
05.26.03 - 8:44 pm | #
|
|
والا عرض شود كه مشكل زنان... بيخيال! مي خواستم بگم كه اولين باره كه وبلاگتون رو مي بينم و خيلي برام جالب انگيزناك(!) بود. اين خانم ساقي قهرمان شاهكاره! مخصوصا شعرOrgasm.(چنته را كه ببينيد متوجه دليلش خواهيد شد) اگر امكان دارد بيشتر از اشعارشان در وبلاگتان بتايپيد 
ماني |
Homepage |
05.26.03 - 8:05 pm | #
|
|
سلام.
مشكل زنان عموما" همان مشكل مردان است البته بعضي وقتها كمي بيشتر و آنهم وقتي است كه ميخواهند خود را با مردها مقايسه كنند( البته نديده ام مردها تن به اين مقايسه بدهد - و صد البته از سر خود بزرگ بيني كه اين خود ضعف بيشتري از ضعف خود كوچك بيني زنها ست .
سينا |
Homepage |
05.26.03 - 6:55 pm | #
|
|
سلام وخسته نباشيد . مشكل زنان ايران اين است كه از كودكي آنهارا ترسانده اند كه نكند يك بار تلاش كنند افق ديد خودرا باز تر كنند.به آنها آموخته اند كه خوشبختي را از دست ديگران بطلبند نه از دست خود.اين درمورد اكثر زنان صادق است وراهي نيز غير از اين نيست كه به تدريج اين تابوها فرو بپاشد.اما متاسفانه ممكن است لازم باشد بسياري از ارزشها نيز همراه آنها نابود شود.هميشه چنين بوده است.موفق باشيد.
سعيد |
05.26.03 - 3:45 pm | #
|
|
Commenting by HaloScan
|