|
|
|
مهشید جان سلام
برام خیلی جالب بود، از نگاه یک زن، ارتباطی زیبا و عاشقانه با یک گی.
و خوب خیلی هم صادقانه نوشتی
شاهرخ |
Homepage |
07.05.06 - 6:13 am | #
|
|
خیلی نوشتههات جالب بود بیشتربنویس با ازوی موفقیت
حسین |
08.15.05 - 5:13 pm | #
|
|
webloge be in bahaly dary va hatta ye nafar ham comment nazashte ajibe?
armin |
10.20.03 - 10:23 pm | #
|
|
سلام با عرض معذرت من یکی از مطالب شما را با نقل قول از شما در وبلاگم قرار دادم ولی متاس?انه بعدا یادم امد از شما اجازه بگیرم اگر راضی نیستید تا از وبلاگم آن را پاک کنم
سلام |
Homepage |
10.04.03 - 4:51 pm | #
|
|
az matlabi ke dar morede gay ha neveshti mamnoon: ey kaash digaron ham bekhaan ke maa roo baavar konann . be maa ham ye sar bezan .mamnoon va movaffag baashi
hamid parnian |
Homepage |
06.13.03 - 3:26 pm | #
|
|
ادامه:
در باره ?رزند داشتن مگر همه آدمها ميتونن بچه دار بشن؟اونايي كه نميتونن هم مورد قهر هستند؟در ضمن قابليت بچه دار شدن به معناي قابليت والد بودن نيست. مهم اينه كه پدر يا مادر چقدر بتونه ?رزندش را دوست داشته باشه و ازش مزاقبت كنه.
در غرب هم باور اين مسئله اول سخت بود اما حالا عادي است.براي اينكه ديدند كه همجنسگرايان هم انسان هستند. شايد بعصي وقتهاهم انسانهايي بهتر.
Anonymous |
06.05.03 - 10:17 am | #
|
|
مهشيد جان
خيلي خوب نوشتي.من ?كر ميكنم اگر كسي به كار ديگري كاري نداشت دنيا حيلي بهتر ميشد. يك آدم همجنسگرا هم مسئله يا انتخاب حودشه . چرا ديگران بايد در باره اونا اصلانظري داشته باشند؟ مگر اونها در باره هتروسكسوئل ها قضاوت ميكنند؟
اگر ماپدبده اي رانمي تونيم ب?هميم دليل بر وجود نداشتنش نيست.
golku |
Homepage |
06.05.03 - 10:13 am | #
|
|
iورهود عزيز. هيح منطقی رو نتونست ارائه بده يعنی حی ؟ مگه تو که هتروسکسوئل هستی منطقی ارائه می دی برای اينگونه بودنت؟ حرا اونها بايد دائما خودشان را توضيح بدند و توحيه کنند؟
mahshid |
Homepage |
06.03.03 - 9:58 am | #
|
|
من ?کر ميکنم که هر کي آزاده به عقايد خودش شديدا معتقد باشه و ازشون د?اع کنه. ولي تا حالا هر کي رو توي ايران ديدم که همجنسگرا بود، هيچگونه منطقي رو نتونست درست ارائه بده. شايد همجنسگراهايي که من ديدم و يا مطالبشون رو خوندم واقعا دچار انحرا? بودن و با اينايي که شما ميگيد ?رق داشتند. به هر حال محض نمونه به وبلاگ يکي دو تا شون سر بزنيد.
نورهود |
Homepage |
06.03.03 - 8:04 am | #
|
|
Thanks dear Mahshid
بامداد |
06.02.03 - 10:28 pm | #
|
|
بامداد عزیز. اگر ?ونت ?ارسی داشته باشی می توانی اينجا تايپ کنی. اين سيستم متاس?انه خودش تعويض ?ونت ندارد. اگر خودت ?ارسینويس در کامپيوتر خودت داشته باشی ، سوييچ کن رو ?ارسی...و می تونی. اگر نه متاس?انه راه ديگری نيست جز اينکه در جای ديگر بنويسی و کپی پست کنی.
مهشيد |
Homepage |
06.02.03 - 10:19 pm | #
|
|
خواستم برای آقای پدر چيزی بنويسم ديدم مهشيد و سوسکی عزيز خيلی بهتر از من حق مطلب را ادا کردند .... من با هردوشون بشدت موا?ق هستم .... راستی مهشيد جان ... من هنوز هم نميتوانم اينجا ?ارسی تایپ کنم .... جای ديگر تایپ ميکنم بعد کپی پيست ميکنم ميارم اينجا .... کسی ميتونه راهنمائی ام کنه که اين مشکل رو حل کنم .... من اين مشکل رو با خيلی از وبلاگها ندارم .... اينجا جزء جاهای معدودی است که من نميتونم ?ارسی تایپ کنم .... ممنون ....
بامداد |
06.02.03 - 8:55 pm | #
|
|
thx for ur valuable experiment I reallymy mind really changed thx alot
iman |
06.02.03 - 6:19 am | #
|
|
man mitonam beheshon ehteram bezaram, ama darkeshon nemekonam
houfar |
Homepage |
06.02.03 - 3:59 am | #
|
|
ياد سريال (به مادر نگو) ا?تادم.
http://www.nelonen.fi/qaf/etusivu.html
شيوا |
06.01.03 - 8:48 pm | #
|
|
در پاسخ به پدر جان: همجنس گرا ها در عوض میتوانند با به ?رزندی قبول کردن یک یا چند ط?ل به زندگی مشترکشان شکل خانوادگی دهند و کمک کنند که یک کودک به جای اینکه در یتیم خانه ای دق کند شانس یک زندگی با مهر را داشته باشد... در قبال آن دگرجنس گراهایی هستند که ط?ل خود را سر راه میگذارند و میگریزند... مهم اینست که ما از انسانیت بویی برده باشیم.. جنسیت مطرح نیست... گرایش جنسی مطرح نیست... انسان باشیم...
سوسکی |
Homepage |
06.01.03 - 8:26 pm | #
|
|
خانوم اول ما رو اينهمه زابرا ميكني بعد ضميمه رو همراه نامه نمي?رستي؟ هه هه هه... حالا شايد هم مشكل ديگه اي باشه... اين يكي آدرس رو امتحان كن:
pantea_x@hotmail.com
پانته آ |
Homepage |
06.01.03 - 6:28 pm | #
|
|
عادی بودن یا غیر عادی بودن هر چیزی به دید ما بستگی داره. احتمالا همه حیوانات چهار پا با دیدن ما آدما تعجب میکنن که اینا چرا رو دو تا پا راه میرن در صورتی که مثله ما چهار تا پا دارن.
بر ?رض غیر عادی بودن روابط همجنس خاهانه دلیل بر بد بودنش نیست مثله بقیه
ت?اوت های آدما اینم یک ت?اوت هست.
در مورد مد شدن همجنس خاهی باید گ?ت که این هم هیچ مشکلی نداره چون
همه انسانها احساسات هم جنس گرایی
دارند حالا یا کم یا زیاد. تا حالا اجازه بروز
نداشته اما حالا هم که پیدا کرده به نظر عجیب میاد.
وحید |
Homepage |
06.01.03 - 4:35 pm | #
|
|
inja che khabare dare yeki mige HOMO khobe yaki ham dare mige chaploosi bade ...HOMO khobe ya bade be kasi marboot nist khodeshoon moshkele ravanisho mikeshan khodeshonam bayad pool ravanshenas bedan ... hala modesh kardin bara inke begin ma khili roshan fekrim migin ma tarafdare HOMO ha hastim ..? man nemigan khooban ya badan , karishoon nadaram choon age karishoon dashte bashim yeho mibini ashegh shodan man ham ahle in sohbata nistam lol
looool |
06.01.03 - 2:33 pm | #
|
|
مهشید بابت اوون مطلب آخر ( یه خروار ... ) من معذرت می خوام .. اوونهم بشدت .. معذرت خواهی کمترین کاریست که می کنم و امیدوارم که بزرگواری کنی و منو ببخشی .. من نمی دونم چرا حر?های هاله ... ( سر زمین آ?تاب ) را به حساب تو گذاشتم .. یعنی اول کامنت هاله رو خوندم و خواستم جواب بدم و بعدش کامنت شما رو و پیری و هزار درد که قاطی کردم .. بازهم معذرت می خوام که عجله کردم اما در مورد ماجرای تملق و کش? انیشتن برایتان میل می ?رستم ..اینبار با حوصله !! و دقت !!
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 1:42 pm | #
|
|
وای مهشید .. این سوءت?اهم منو کشت .. ببین برای اینکه بدتر نشه ایمیل می زنم ... ?قط دونا توضیح نقلی بدم ... اوونی که خروارها می نویسم تا .. در جواب حر?ی بود که در وبلاگ زیتون زده بودی .. برو کامنتت را بخوان .. البته صد در صد با من نبودی ولی من اشتباه برداشت کردم .. چوبه رو که بر می داری ...!!! بازم معذرت و نکته بعدی اینکه برای بار 4000 اوم من نگ?تم اوون در مورد تو درست می گه و البته نگ?تم اشتباه می گه .. چون واقعیت اینکه نمی شناسمتون .. زوده برای قضاوت من گ?تم بدون اینکه بدونم مخاطب این حر?ها کیه و اصلا بدون در نظر گر?تن اینکه اوون حر?ها در مورد مخاطب صحیح هست یا نه ... با بعضی هاش موا?قم ... انیشتن می گوید ... تملق بد است و مواظب خودت باش اما نمی گوید که سینا متملق است یا سعید خوبست یا مهشید ... حالا ایمیل می زنم ...
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 12:22 pm | #
|
|
بابا خیلی آنلاینی ... مرسی حالا میرم بخونم ببینم چی گ?تند و بعدشم ایمیل می زنم
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 12:14 pm | #
|
|
متاسفانه فونت هیچ کدام یک از کامنتهای بعد از خودم را نمی توانم بخوانم و نمی دونم کسی با من کاری داشته یا نه اما برای خودت ( مهشید ) ایمیلی خواهم فرستاد ..
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 12:00 pm | #
|
|
ادامه..پدر جان. طبق آمار سازمان ملل حدود 10 درصد جامعه بشری هموسکسوئل است . طبق همين آمار هم کنترل جمعيت در دنيا بسيار بد صورت می گيرد و جهان در حال ان?جار جمعيت است. من شخصا ?کر نمی کنم بچه دار نشدن اين 10 درصد جمعيت انسانی بار سنگينی به دوش طبيعت ما باشد که به خوبی کمر به چپاول آن بسته ايم. اين طور نيست؟
مهشيد |
Homepage |
06.01.03 - 11:38 am | #
|
|
پدر جان. می دانم..من سير خودم را توضيح دادم برايت. آسان هم طی نشده. برای تو هم مسلما طی خواهد شد. چرا که احساس کرده ام کنجکاو هستی و اولين شرط تغيير کنجکاوی است در مورد مسائل جديد. و نيز اينکه انسانها را آزاد بخواهيم و آزاد بپذيريم.
بگذار يک چيزی بهت بگم شايد تغييری در صورت مسئله برای خودت رخ دهد. مگر قرار نيست انسان شاد باشد؟ مگر همه ما برای شادی تلاش نمی کنيم . مگر قرار است شادی من و تو مثل هم باشد. پس به او هم حق بده شيوه شاد بودن خودش را آنگونه که دوست دارد انتخاب کند. من و تو لازم نيست آن را بپذيريم. ?قط اينکه شادی او به کسی لطمه نمی زند آیا کا?ی نيست؟
در مورد بچه دار شدن گ?تی..عشق لازم نيست به بچه دار شدن منجر شود. بچه دار شدن بايد انتخابی باشد. پدر جان ، روزانه هزاران کودک پا به دنيا می گذارد. اين کودکان با عشق متولد نمی شوند. اکثر آنان به خاطر سهل انگاری و باری به هر جهت بودن والدينشان به وجود آمده اند. کودکان در ?قر و بیچاره گی متولد می شوند و از امکانات زندگی برخوردار نیستند و زود می ميرند. پدر جان. اينها قهر طبيعت است. نه آنکه دو انسان بزرگسال با ميل و انتخاب خود همزيست يا همبستر شوند.
مهشيد |
Homepage |
06.01.03 - 11:35 am | #
|
|
ادامه...گ?تی خروار نوشتی تا يکی بيايد به ديدنت . من آمدم ، پسر جان تو که پای هر نوشته ات کلی کامنت است. چرا اين را می گی. گ?تی اگر مهربان نیستم تلخ نباشم. تو کی نامهربانی از من ديدی و کی تلخی ؟ اين پيش داوری های تو از کجا ناشی شده است؟ گ?تی منظورت را خوب می ?همم..به جان خودم نه. خنگولکم کمی..راهنماييم کن.
مهشيد |
Homepage |
06.01.03 - 11:23 am | #
|
|
غربتی عزيزم..به جان خودم انگار خنگ شدم. نمی ?همم کل مطلبت چيست. کلی می گويي که تملق بد. تشويق خوب. انتقاد خوب....خوب مگر کسی غير از اين گ?ته ؟ تئوری اينشتين که کش? نکردی عزيزم که اينقدر برای توضيحش انرژی می گذاری. اگر بحثت سر آن جريان است. که می گويي نيست. من حوصله پرداختن به ماجرای آن جناب را ندارم. پرونده اش برای من بسته شده. برود هرچه دوست دارد وبلاگهای ديگران را با نام من پر کند. تو هم بيا و پرونده اين آقا را ببند. آنچه به طور کلی می گويی قبول دارم و بحثی سر آن ندارم. می گويی کسی با چهار خط خواندن به انديشه جديد دست نمی يابد. اين را هم قبول دارم. من و ديگران و مطمئنن تو هم ، نمی نويسيم تا کسی بيايد و بخواند و به يک باره نور باران شود. می نويسيم، اگر موجب شد تا تلنگری در روح انسانها پديد آید من يکی کلاهم را ه?ت آسمان می اندازم.
مهشيد |
Homepage |
06.01.03 - 11:20 am | #
|
|
تو کلاس ما يه بار بحثش شد، متأس? شدم که حتی يک ن?ر ميون اون همه دختر جوون نبود که اين قضيه رو طبيعی بدونه. با چنان تعصب و دلسوزی ای حر? از بيمار بودن و آنرمال بودن همجنسگراها می زدن که آدم ترجيح می داد بحث نکنه.
ندا |
Homepage |
06.01.03 - 8:55 am | #
|
|
( منظورم این نیست که سعید دشمن توست چون نمی دونم چی شده و نمی خوام بدونم ) اینجاهم کل مطلبم 4 خط بود از ترس سوءتفاهم 20 خط نوشتم
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 8:40 am | #
|
|
یکتا پرست می شوم دو حالت دارد یا متملقم یعنی هرچه می گویی درست است ... یا اینکه اندیشه را فراموش کرده ام و چشم به دهان دیگرانم ... بابا 2 روز فکر کن بعد تصمیم بگیر نمی شه که در عرض یک ساعت متحول شد . نمی دونم چه جوری گفتم که بوی طرفداری از آنها یا نکوهش ترا می داد .. هزار بار گفتم اسمها را فراموش کنید و صحت و سقم حرفها را در مورد مخاطب فراموش کنید . فرق تشویق را هم با تملق می دانم . اولی خوب دوم خیلی بد . من نمیدونم و نمی خوام بدونم که ماجرا چی بوده اما بر این باورم که از دشمنهایت نترس از آنها بترس که با تملق نابودت می کنند . ( منظورم این نیست که
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 8:40 am | #
|
|
می خوام خروار خروار بنویسم ... جواب مطلبی را که در وبلاگ زیتون نوشته بودم را تازه خوندم .. و البته تا همینجاشم خوشحالم فکر می کردم بیشتر باعث سوءتفاهم شود .. مهشید دقت کردی من کل حرفهایم 4 خط بوده اما 20 خط توضیح دادم که باعث سوءتفاهم نشه !!! من که واضح و صریح گفتم منظورم این نیست که حرفهایش در مورد تو صحیح است . منظورم اینست ک بدون آنکه بخواهم قضاوتی در مورد شما بکنم می گویم تملق بد است و البته نگرانم که وبلاگهای خوبی نظیر زیتون و دیگران هم از این آفت به دور نیستند .. بلاتشبیه وقتی من یه عمری بت پرست بودم و شما 4 تا خط میگی و من یکتا پرست
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 8:38 am | #
|
|
اینو یادم رفت بگم....
انسان های همجنسگرا هرگز نمیتونن دارای فرزند بشن.
این شاید قهر طبیعت باشه که مادر همه ماست.
پدر |
Homepage |
06.01.03 - 8:03 am | #
|
|
سلام.
برای من که خیلی ثقیله.
حس میکنم تو کشورمون ایران خیلی چیزای دیگه هست که باید اصلاح بشه.
پدر |
Homepage |
06.01.03 - 8:01 am | #
|
|
من می خوام بنویسم " درست یا غ ل ط "
چرا نمیشه ؟ اوونجا منظورم درست یا غلط بود
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 7:41 am | #
|
|
کامنت قبلی بود
Anonymous |
06.01.03 - 7:40 am | #
|
|
اینکه بعضی ها با خواندن یک متن 20 خطی درست یا عقایدی را که سالهاست داشته اند دور می ریزند را به حساب منطقی بودنششان نمی گذارم و البته نمی گم به حساب چی می گذارم !!! اما من جای آنها بودم کمی در مورد حرفی که زده می شود فکر می کردم . در مورد همجنس گرایی هم در کشور من عشق به طور کلی کحکوم است ..همجنسگرایی که نوع خاصی از عشق می باشد هم ... در ضمن من اینجا خروار خروار نوشتم شاید یکی بیاد به دیدنم !!! ( منظورم را خوب می دونی ) اگر مهربان نیستی . تلخ هم مباش ..
موفق باشی ...
ghorbatee |
Homepage |
06.01.03 - 7:38 am | #
|
|
مهشید جان من مهرناز هستم که در مورد وبلاگ ازت سوال کرده بودم. وبلاگ شما همچنان اولین وبلاگی است که هر روز میخوانم و لذت می برم. می خواستم بگم وبلاگ من هم درست شد و خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنی. آدرسش اینه: www.jazireyesargardani.blogspot.com
mehrnaz |
06.01.03 - 1:05 am | #
|
|
مهناز خوبم. باور کن من روزی هزار بار خدا را شکر می کنم که تو در جبهه ما هستی. وگرنه کی می تونست جواب چماغ تو را بده عزیزکم 
مهشيد |
Homepage |
06.01.03 - 12:17 am | #
|
|
اين موضوع که در سال 80 هم جنس گرايی از ليست بيماريهای روانی آمد بيرون را من مثل چماغ ميکوبم تو سر جماعت ضد همجنس گرا.
mahnaz |
Homepage |
05.31.03 - 11:23 pm | #
|
|
مهشيد جان ببخشيد اگر حر?م بي ربط به نوشته ات است . ميخواستم بگم كه انگار آرشيو وبلاگت درست كار نميكنه و ?قط به نوشته هاي سال 2002 لينك ميده. چند بار هم refresh كردم درست نشد.
ضمنا مرسي از نوشته هاي قشنگت... من كه هرروز دارم بيشتر مي آموزم...از وبلاگ تو و بقيه .... هميشه باهات موا?ق نبوده ام ولي خيلي ازت ياد گر?تم....
ممنون !
maryam |
05.31.03 - 11:15 pm | #
|
|
مهشيد عزيز، نوشته بسيار لطي?ي بود. انسانيت در لابه لاي سطرها موج مي زند.
...شب بود، ماه پشت |
Homepage |
05.31.03 - 10:41 pm | #
|
|
منهم اين تجربه را بايك زن لزبي داشتم.
كاش مي شد همه حصار هايي كه درو برمون كشيديم يه روز فرو بريزه.
تنها |
Homepage |
05.31.03 - 9:17 pm | #
|
|
ووووی !
نگار |
Homepage |
05.31.03 - 7:33 pm | #
|
|
متاس?انه هيچ جاي دنيا با اين مسئله برخورد درستي نميشه. يه مقدار هم ا?راط و ت?ريط وجود داره. نه به اون بي نمكي جامعهما كه از چنين آدمهايي جزامي درست ميكنند و نه به شوري اينجا كه ديگه تبديل به يه پديده مد روز شده و ?يلمي بدون حضور يك نقش همجنس باز ساخته نميشه و بچه هاي چهارده پونزده ساله اگه به جنس موا?ق كششي نداشته باشند از خودشون ميپرسند كه آيا عيب و علتي دارند! البته هنوز هم در غرب واكنشهاي من?ي و قضاوتهاي عجولانه در اين باب وجود داره. واقعيت اينه كه كشش جنسي اين آدمها نه از اونها هيولا ميسازه و نه ?رشته.
پانته آ |
Homepage |
05.31.03 - 7:10 pm | #
|
|
شسته ر?ته و خوب نوشتي ...
متاس?انه ?رهنگ غالب ( بخوان ?رهنگ اسلامي !! ) بر جامعه ايران هنوز ظر?يت پذيرش طرح اين موضوع را ندارد !!
امير |
Homepage |
05.31.03 - 6:29 pm | #
|
|
خييييييلي قسنگ نوشتين مهشيد خانم. خسته نباشيد.
اسد |
Homepage |
05.31.03 - 4:34 pm | #
|
|
salam. man nazire naer ziad didam. khoshhalam ke ba ye dide dige behehson negah mikoni. man ham soed hastam. movafagh bashi. ofoghe roshan
Ofogh |
Homepage |
05.31.03 - 3:19 pm | #
|
|
خیلی خوب بود ... من از آن دسته آدمهایی هستم که این ادمها را یه جوری می دیدم ... حالا فکر می کنم که
هیچ جوری نیستند ...مثل من نفس می کشند ، مثل من می خواهند زندگی کنند ، مثل من حقوقی را مطالبه
می کنند ...برای همه ی آنها روزهایی سبز آرزومندم
sara |
Homepage |
05.31.03 - 2:54 pm | #
|
|
راه زيادی بايد طی کرد تا به اينجا رسيد، پس زدن ذهنيتها، باورها ، اما بايد رسيد
آوات |
Homepage |
05.31.03 - 2:47 pm | #
|
|
Commenting by HaloScan
|