|
|
|
ملا! مسئلتن! چرا لینک ها رو اپدیت نمی کنی؟
دو نقطه دی؟؟
----------------------------------------------
کدام لينکها؟
من که منظورت را نفهميدم
Edited By Siteowner
حسین |
Homepage |
11.17.06 - 11:19 pm | #
|
|
kos cherA migi ?! rAbeteye jorm bA mojAzAt be nazaret manteghi miAd jenAbe hesAb o ehtemAlAt?!
--------------------------------------------------
----------------------------
مسئله اصلی اين است که اول ما باید خودمان را درست کنيم بعد برويم سر اين مسئله که پليس امريکا کارش و وظيفهاش را درست انجام ميدهد يا نه. اينها مسائل بعدی است. اينکه بايد از باطوم استفاده کند يا از شوک الکتريکی و يا ... اينها بحثهای بعدی است. اول يک سوزن به خودمان بزنيم و ببينيم آيا اگر ما کارمان و رفتارمان درست باشد باز پليس به ما گير ميدهد يا نه؟
Edited By Siteowner
pari-sin |
11.17.06 - 11:56 pm | #
|
|
Bazia mikhan har tor eshgheshoon mikeshe raftar konan ke khob too bazi jaha tavoon dare
Kelas avali zamane shah |
11.18.06 - 12:37 am | #
|
|
یک آقایی پریروز تعریف میکرد، یکی از ایران ازش در باره یک ایرانی مقیم اسلو پرس و جو کرده. گویا طرف رفته بوده ایران و از یکی خواستگاری کرده در نتیجه سیستم جاسوسی وطنی به کار افتاده تا ته و توی قضیه را در آورد.
طرفی که با من صحبت میکرد میگفت، گفتم که آدم خوبی است.
حقیر هم این طرف خواستگار را می شناسم، بلافاصله گفتم تو با کدام منطق گفتی که آدم خوبی است!؟
طرف اولا موادی است، دوما بارها با پلیس نروژ درگیری داشته و حتی چندبار به زندان رفته، آن هم پلیس نروژ که آزارش به مورچه هم نمیرسد و اگر پلیسی هم یک وقت پایش را از گلیمش دراز تر کند چنان چپقش را چاق میکنند که دیگر از این غلط ها نکند.
طرف استدلال میکرد که، بابا این پلیسهای نروژی نژاد پرست هستند.
پاسخش دادم: خوب پس چرا یقه مرا نمیگیرند و در این 26 سالی که اینجا زندگی کردهام، حتی یک بار هم به من نگاه چپ هم نکردهاند!؟ قیافه من هم کاملا شرقی است و یقینا همان مشکلات هم برای من باید وجود میداشت، ولی چون خودم خواستم از روز اول مثل یک شهروند انسان با جامعه برخورد کنم آنها هم با من مثل انسان رفتار کردهاند. عدهای گویا هنوز آزادی را با هرج و مرج اشتباه میگیرند
خُسن آقا |
Homepage |
11.18.06 - 2:14 am | #
|
|
in dafaro baahaat movaafegh nistam
har kasi dar har mohdoodei ke kaar mikone ekhtiaaraati daare va in dalil nemishe har joori delesh khaast az un ekhtiaaraat estefaade kone
in shakhs be onvaane ie daaneshjoo (kaari be irooni budanesh nadaaram) eshtebaah karde daar ke nabaaiad zades
police Amrica roozaane dar jaahaaie mokhtalef khoshoonat neshun mide
do taa aksolamal mishe daasht
ieki inke azashun betarsim va raahemuno avaz konim
dovom inke haalishun konim in raveshesh nist
2 taa aksolamal mishe daasht
zohreh |
Homepage |
11.18.06 - 2:53 am | #
|
|
ملا جان السلام و عليكم و رحمت الله و بركانه.
ولم يولد ولم يكن كفون اهد.
ملاي عزيز - التماس به دعا - شب روزه خوني به همه عزيزان بگوييد كه لطفا از سايت ۱۰۰٪ رايگان دوست يابي ما ديدن كنند و ما را حمايت كنيد. اين سرويس ۱۰۰٪ رايگان است و هيچ نوع تبليغاتي هم در آن وجود ندارد. منظور ما فراهم كردن سرويسي است كه ايرانيان در سراسر جهان بتوانند با همديگر آشنا شوند و عشق خود را بيابند. مطمئن هستم كه با اين سرويد ما به بهشت خواهيم رفت. خواهشمندم به دوستان خود در باره اين سايت بگوييد. و اگر ممكن است به ما لينك هم بدهيد.
www.meetiranians.com
ژاله |
Homepage |
11.18.06 - 9:38 am | #
|
|
بابا ما هم همین را گفتیم مثل این که هیچ کس خوشش نیامد. همه به بعد از باتوم برقی خوردن طرف اشاره می کنند که پلیس کار درستی نکرده ولی ظاهرا هیچ کس با اینکه این بابا به پلیس بی توجهی نکرده مشکلی نداره! امان از جماعت ایرانی!
The11ave |
Homepage |
11.18.06 - 9:38 am | #
|
|
yek soal molla jan dishab ke in khabar ro dar site BBC ba link filmesh didam, oun ham dar ghesmate akhbare mohem , in soal baram matrah shood chi shode ke BBC in khabar ro dare ba abo tab mon'akes mikone, dar halli ke zamane etesabe sherkate vahed dar Tehran yek rouz bad az etesab jai ke khoub ham touye did naboud in khabar oumad va zoud ham raft
parham |
11.18.06 - 12:00 pm | #
|
|
من با مقدار کم و ناقص اطلاعاتی که دارم قضاوت کردن برام مشکل که حق با کیه و عقیده ای در موردش ندارم . ولی آیا هر اعتراض به زیر پا گذاشتن حقوقمون را میشه هارت و پورت تلقی کرد و از ترس چند تا با توم و یا دستگیر شدن در یک جامعه دمکراتیک باید جا زد. اینجاکه مسئله شکنجه و اعدام در کار نیست دیگه چرا نباید روی احراض حقوقمون پافشاری کنیم. البته شما در مقالتون راجب ترس خودتون از پلیس می نو یسید و به اون شجاعانه اعتراف میکنید. من این کار شما رو تحسین میکنم. ولی بزدلی شما یکطرف و اینکه کسی برای زیر پا گذاشتن حقوقش اعتراض کنه و کتک بخوره و شما اسم اینکار و هارت و پورت بگذارید اصلا درست نیست. سئوالی که اینجا مطرح اینه که آیا شما با هارت و پورت لقب دادن این رفتار میخواهید رفتار خودتون رو توجیه کنید. جواب این سئوال رو فقط شما و وجدانتون میدونید. بنظر من هر انسان حق داره در یک جامعه آزاد زندگی کنه ولی می با یستی وظیفه دفاع ازاون و لیا قت زندگی در اون رو هم داشته باشه.
خلاصه کلام من با فتوای شما در مورد حلال بودن بزدلی موافق نیستم ولی از ملا جماعت چیز دیگه میشه انتظار داشت
(-:
--------------------------------------------------
----------------------------------
بچه مرشد جان
يه خورده آهسته برو ما هم به شما برسيم
اگر آشنا به نحوه نگارش من باشيد ميبايست متوجه شده باشيد که اشاره به رد نشدن از کنار پليس اغراق در کلام است تا ذهن خواننده متوجه اصل کلام شود. اصل کلام اين است که ما نبايد کاری کنيم که کارمان به پليس و دادگاه بيفتد. اول خودمان را اصلاح کنيم بعد نوبت اصلاح پليس و غيره ميرسد. ما که هنوز ياد نگرفتهايم بدون کارت شناسايی وارد يک محيط مشخص نشويم غلط ميکنيم اسم اين کارمان را مبارزه برای حقوق بشر و از اين اينجور چيزها ميناميم. بابا جون اول بايد ياد بگيريم که اگر جايی از کارمان ايراد دارد ( مثلا کارت شناسايی نداريم و يا خلافی را مرتکب شدهايم) الکی زرت و زورت و هارت و پورت نکنيم.
دوست عزيز:
بايد اعتراف کنيم که کار آن دانشجو از ابتدا غلط بوده و حمايتهای ما وبلاگ نويسان از اين قضيه ناشی از احساسات و نگاه سطحی به مسئله است .
Edited By Siteowner
بچه مرشد |
11.18.06 - 12:19 pm | #
|
|
polis dar iran
s'ag |
11.18.06 - 1:33 pm | #
|
|
تکبیییر..ا...
کاملا باهات موافقم، حرفت حقه ملا جان ..
ولی باید یه جوری بفهمونیم که زبان خوش حالیمون نیست یا نه؟
تازه برا اون بابا که بد نشده، کلی سهام اسم فامیلی طباطبائی در بازار بورس نیویورک جابجا شده...
الاحقر
نیما |
Homepage |
11.18.06 - 2:01 pm | #
|
|
دوست عزیز آملا از ترس و واهمه خود از پلیس کانادا سخن میراند که جامعه ای است دمکراتیک . این واقعه هم در ممالک محترم اطازونی اتفاق افتاده که در بین عامه مذهر مطق دمکراسی محسوب میشود!!! نه مملکت فقیه ایران و پاسداران متوحش اش.
بچه مرشد |
11.18.06 - 2:06 pm | #
|
|
راستی ملا جان...
من URL بلاگ قبلیsaidn1.persianblog.com را با عنوان یادداشت های نیما به www.nimasal.com
تغییرش دادم.اگر مایل بودید شما هم تغییر بدهید.
انشا ا... در روز های آتی از لینک بلاگ مرید و مولایمان ملا ... در بلاگ جدید پرده
پرده برداری!!!( فکرت جای بد نره) خواهد شد.دنبال یه فیلتر شکن درست و حسابی هستم تا به همراه لینکت قرار بدم تا امت همیشه در صحنه بتوانند کما فی السابق با همان راحتی قبلی از دفتر شما ویزیت به عمل آورند.
اجرکم عند ا...
نیما |
Homepage |
11.18.06 - 2:12 pm | #
|
|
az ghadeem goftand "cheraghee ke be khane ravast be masjed haram ast"
shoma aval be naghde va enteghad be mamlekate molah zadeye khodet beres va bebin in farzandane na khalafe Iranemaoon che balahaee be sare Irani dar keshvare khodesh miyaran bad herse tabaehaye amricaro bokhor !!
be fekre noon baash ke kharboze abe!
Golden Street |
11.18.06 - 5:10 pm | #
|
|
اتـفاقـن مـن هم بعد از خـوندن ِ خـبر به هـمین مـوضوع فـکر میـکردم . . با شـناخـتی که از روحـیه ایرانی جـماعت داریم . . . باید سرمون رو بـندازیم پـائین و بـجای طلبکار بـودن "شــرمـنده" بــشیم
کیانوش |
Homepage |
11.18.06 - 6:25 pm | #
|
|
ok. harfet ghabool tA injA.amA yek nafar eshtebAh mikone va kArte ketAbkhoone neshoon nemide..chi kAresh konan ? behesh began boro biroon yA behesh shok bedan ?
pari-sin |
11.18.06 - 8:22 pm | #
|
|
inke nabAyad mortakebe jorm shod ro ke hame midoonand ..inke harkasi ham ke mortakebe jormi beshe mojAzAt dAre ham hame midoonand ...bahse man sare ine ke dar in mored rAbeteye jorm va mojAzAt AdelAne nist.
pari-sin |
11.18.06 - 8:28 pm | #
|
|
man ham hamino migam.
yaruu na ID card dashte va na khaste neshun bede, na kutah umade, hala kollio ham talabkaar shode.
polis be vazifeash amal karde.
Farshid |
Homepage |
11.19.06 - 12:21 am | #
|
|
گل گفتی
اینو دیدی؟
http://www.iranian.ws/iran_news/
...cle_18894.shtml
Winston |
Homepage |
11.19.06 - 2:36 am | #
|
|
ملا جان، در بین ایرانیهایی که از ایران آخوند زده آمدهاند همه نوع آدم در بین آنها یافت میشود خصوصا آن عده که گمان میکنند آزادی یعنی اینکه هر گاه خواستند هر شلنگ تختهای بیندازند و اگر کسی گفت بالای چشمشان ابروست بلافاصله یا مهر نژاد پرستی به طرف میزنند و یا مهر فاشیستی.
این نمونه فقط مختص ایرانی ها هم نیست بلکه دیگر کشورهای فقیر و عقب افتاده هم جزو همین دسته هستند.
طرف می رود هزار کار شرعی (خلاف) میکند و همین که یک مامور دولت را فرستادند سراغش داد و فریاد می کند که مسلمانی نیست، نژاد پرستند و پلیس اینجا هم دست کمی از پلیس فاشیست ایران ندارد و الخ.
اکثر آنهایی که در این ماجرا اخیر شلوغ راه انداختهاند هیچ کدام شان از خودشان نپرسیدهاند که اگر مثلا این آقای ایرانی که بدون کارت وارد دانشگاه شده یک دزد بود وظیفه پلیس در مقابل چنین شخصی چیست آیا پلیس باید با ملایمت با چنین فردی برخورد کند و اجازه بده طرف راهش را بکشد (فرار کند) و برود و جای دیگر دزدی کند یا پلیس وظیفه دارد او را قبل از فرار دستگیر کند.
اینکه پلیس از شوک الکتریکی استفاده کرده یا از دستبند یا از اسلحه اینها بحثهای بعدی است نه بحث اولیه این حضرات هنوز با تعاریف آزادی و اینجور مقولهها مشکل دارند اول باید این مبانی را فرا بگیرند تا بعد بشود با آنه بحث کرد. انها هنوز نمیدانند که مرز آزادی من به مرز آزادی دیگران ختم (محدود) میشود و اگر این مثلا آزادی من خدشهای به آزادی دیگران وارد کرد این دیگر آزادی نیست بلکه هرج و مرج است.
--------------------------------------------------
--------------------------
قربان آدم چيز فهم
Edited By Siteowner
خُسن آقا |
Homepage |
11.19.06 - 3:43 am | #
|
|
jenaabe hosn aaghaa eshaal ine shomaa nazaraate baghiaro kaamel nemikhunin
aksaran goftan kaare daaneshjoo ghaat vali har kasi ke ie moddati invare aab zendegi karde shaaiad baaiad fahmide baashe ke badtarain police maale amricaast va az un badtar zamaani mishe az shok estefade kard ke taraf aksolamale besiaar vahshiaane daashte baashe
dar zemn bande be shakhse na iraan zadam na aakhund zade kheili
hanuz ham aakhunde ensaan hast va keraavaatie past
eshkaal shomaa jam' bastanetune
zohreh |
Homepage |
11.19.06 - 11:00 am | #
|
|
پاسخی به آملا و .....
1. بنده اشتباه طرف مذ کور را تائید نمکنم که بدون کارت شناسایی در آن محل بوده. اشتباه صورت گرفته.
2. طرف مذکور قتل یا سرقت مسلحانه نکرده بود و از ویدئو مذکور ذکر مشخص است که او محل را دارد ترک میکند و میزان خشونت اشاره شده با میزان "خلاف" فرد مذکور ابدا قابل مقایسه نیست(7 بار وارد کردن شک الکتریکی).
3. متاسفانه سواستفاده از قدرت و استفاده بیش از حد از خشونت از طرف پلیس مسئله ناشناخته نیست (حتی در کشور غربی). حتما خود شما از این موارد در کانادا دارید.
4. هر فرد حتی یک فرد مضنون به خلافکاری داری حقوق انسانی است که میبایستی رعایت گردد.برخورد پلیس خارج از این چهارچوب قانونی خود قانون شکنی است و جرم محسوب میگردد.
5. دفاع از رعایت حقوق انسانی دیگر ان حتی مجرمان و متهمین وظیفه یکایک اعضای یک جامعه متمدن و قانونمند می باشد و بطی به ایرانی یا غیر ندارد بلکه چون فرد مورد اشاره ایرانیست در بین ایرانی مطرح است وگرنه صورت مسئله همان است که بود حتی اگر او از افریقا آمده بود و نه از ایران .
5. من قصد کامنت حرفهای کس دیگری رو نداشتم ولی از آنجا که مورد تائید شما قرار گرفته (شما گفتید: قربان آدم چيز فهم) کامنت میکنم. خسن آقا می فرمایند برداشت بسیار سطحی بین ایرانیهایی که از ایران آخوند زده آمدهاند رایج است. آیا شما و آملا هم جز این ایرانی ها محسوب میشوید؟ واگر نیستید چه ویژگیهایی میبایست داشت تا "هم قطار" شماها شد.
6. بنده یک ایرانیم با همه کم وکاستی هایش که در جامعه اش موجود است. همیشه خودم را سربلند میدا نم و جامعه ایی و مردمیکه از میان آنها آمدهام نفد میکنم ولی با آنها تحقیرآمیز برخورد نمیکنم.
7.
بنده در مدت بیش 20 سال زندگی در غرب کسی را به نژاد پرستی متهم نکرده ام علیرغم مسایل و مشکلاتی بوده. بنا بر این لطفا از راندن همه با یک چوب خوداری کنید و بجای آن خود مسائل را بحث و برسی کنیم و هموطنانتان را تحقیر نکنید.
و این داستان ادامه دارد ........
بچه مرشد |
11.19.06 - 12:39 pm | #
|
|
I agree with you mulla. it is nonsense to prove that one is not fearing police and to prove it paying a high price,the way that iranian student did.
haalon |
11.19.06 - 2:20 pm | #
|
|
و قانونمند می باشد و بطی به ایرانی یا غیر ندارد بلکه چون فرد مورد اشاره ایرانیست در بین ایرانی مطرح است وگرنه صورت مسئله همان است که بود حتی اگر او از افریقا آمده بود و نه از ایران .
5. من قصد کامنت حرفهای کس دیگری رو نداشتم ولی از آنجا که مورد تائید شما قرار گرفته (شما گفتید: قربان آدم چيز فهم) کامنت میکنم. خسن آقا می فرمایند برداشت بسیار سطحی بین ایرانیهایی که از ایران آخوند زده آمدهاند رایج است. آیا شما و آملا هم جز این ایرانی ها محسوب میشوید؟ واگر نیستید چه ویژگیهایی میبایست داشت تا "هم قطار" شماها شد.
6. بنده یک ایرانیم با همه کم وکاستی هایش که در جامعه اش موجود است. همیشه خودم را سربلند میدا نم و جامعه ایی و مردمیکه از میان آنها آمدهام نفد میکنم ولی با آنها تحقیرآمیز برخورد نمیکنم.
7.بنده در مدت بیش 20
fffff |
11.19.06 - 6:54 pm | #
|
|
we need more info but some time it is happen that you dont have any id cart with your self but its not good resone to bit(not beat you
aras |
Homepage |
11.21.06 - 9:39 am | #
|
|
سلام
البته مسئله قابل تامل هستش ولي خوب ايراني جماعت همينه ديگه
ياد کوي دانشگاه و حوادث هيجده تير به خير
امير |
11.28.06 - 10:57 am | #
|
|
ملاجان یکم فکر نمیکنی زیاد داری تو....آمریکایی ها میری و میای. بعدم این خودزنی اخیر ایرانی های وبلاگستان حال را بهم میزنه.
Shahin |
11.28.06 - 9:31 pm | #
|
|
Commenting by HaloScan
|