|
|
|
برادر جان نصیحتت می کنم این همه ذهنیت فانتزی در مورد فواحش نداشته باشی.احتمالا کمتر کارت افتاده با این قشر...برعکس آن چیزی که تو فکر می کنی من اصلا فکر نمی کنم این قشر یک قشر مظلوم و بیچاره ست...البته من فکر نمی کنم که تو به دنبال چرایی و چگونگی به وجود آمدن یک فاحشه بودی که این بحثی کاملا جدا می طلبه...نوع کارکردشان را و خوب و بد بودن شغلشان را هم نمی خوام قضاوت کنم.می خوام بگم یک جوری نوشتی که انگار هی باید بهشان بگوییم طفلکی حیوونکی و از این قسم حرف ها...اما من میگم اتفاقا این ها قشر مارمولکی هستند.استاد در تخریب شخصیت.از آن هفت خط های روزگار...اینی که یک نفر پیدا بشه سر 15 تا از اینها رو ببره که همیشه پیش نمیاد یا اینکه هی گولشون بزنند و یک پری بلنده ای باشه که هی جیبشون رو خالی کنه و کلی هم ازشون چک و سفته داشته باشه...یا بی سر و زبون بودنشون مال همون چند صیاح اوله...من میگم همین اسپرم هایی که میگی داره فوران میکنه مال کیه؟یک مشت آدم معمولی.یک آدمهایی مثل کس و کارای خودمون.که لزوما اگه مالی رو هم سوار کنند و نذارن روی زمین بمونه نشونه بد بودن و هفت خط بودنشون نیست.ولی وای به حالشون اگر گیر یکی از این فواحش رسمی و حرفه ای بیفتن.از خالی شدن جبیشون بگیر و برو تا برسی مثلا به تخریب شخصیتشون و پایین آوردن اعتماد به نفسشون.که اگه دفعه بعد خواستن برن سانفرانسیسکو یادشون رفته باشه که باید از چه راهی برن....
----------
به اقلیما
همه حرفهات درست ومتین. اما نتیجه چه شد؟ خوب یا بد این قشر یکی از اقشار هر جامعه ای هستند و منکر این نمیشد بود. اینکه قالتاق میشن یا به قول تو هفت خط میشن هم قبوله اما به نظر تو تمام این خصایص بد اونها بازتاب رفتار جامعه با انها نیست؟ هر کسی را توی محیطی پرورش بدهی که دائم سرکوب وتحقیرش کنند ، نتیجه اش همین میشود . نمیخوام بگم که باید ترحمشان کرد یا تشویقشان کرد. اما واقعا اون دیو بدکار نیستن این قشر...آدمهایی هستند که بد میبینند و بد میکنند. جیب مشتری را میزنند تا از یک همخوابگی اضافه فاکتور بگیرند. یا اصلا باید اینکار را بکند. گرسنگی دین و ایمان ادم را به باد میدهد. هر آدم خوب یا به ظاهر خوبی را که میبینی یا شکمش سیره یا سرش گرمه دوده یا چیزی شبیه این...بله اون کسی که که ف.ا.ح.ش.ه ای را بلند میکند باید مواظب باشد. این ادم خوبی ندیده که خوبی بکند.باور کن
قربانت
eghlima |
Homepage |
12.01.08 - 1:51 pm | #
|
|
این منم که این همه حرف زدم...اوووه....سرت درد نگرفت آیا؟
eghlima |
Homepage |
12.01.08 - 1:54 pm | #
|
|
شاید از یک بعد بشود به شما حق داد اما اگر یکی از قربانیان یکی از همین جماعت بودید و تا دم مرگ عذاب کشیده بودید دیگر علم دفاع از اینان را بر نمی داشتید مهم نفس کار نیست مهم تاثیری است که بر فرد و اطرافیانش می گذارد و چه زندگی ها که پاشیده نمی شود لطفا مانند گذشته به موضوعات جذاب تری بپردازید که در آنها تجربه مستقیم و یا غیر مستقیم دارید و به هرحال درکی از آن سوژه دارید و این جماعت را رها کنید که اگر می شد و می توانستم شاید اکنون به عنوان قاتل زنجیره ای چنین زنانی نحت تعقیب بودم
------------------
به یک صاحب نظر
از اخر شروع میکنم به جواب دادنت
اول اینکه شما خودت رو ناراحت نکن برای کشتن آنها ...شارع و قانون گذار پیشبینی آن را کرده و مرگ را کمترین مجازات برای انها اعلام کرده. دیگر اینکه نمیشه که ما هی بگیم و شما بخندید و جذب بشوید. گاهی ان طرفی هم جالب است.
شما معمولا فقط از تجربه هاتان مینویسید که من را دعوت به ان کردید؟ من گفتم که اینها ادمهایی هستند که بهشان ظلم شده ...برای همین هم هست که ظلم میکنند. تو را به خدا صورت مساله را پاک نکنید. شما هم اگر صاحب بچه ای شدی و بچه تان خطایی کرد او را از پشت بام پرت میکنید پایین؟
یک صاحب نظر! |
12.01.08 - 2:56 pm | #
|
|
ميدوني همچين جاهايي براي هر كشوري بغيير از ايران هم خوبه هم لازم...ملت ايران نشون دادن جنبه ي هيچي رو ندارن...روزي كه همچين اتفاقي بيفته بلوتوثه كه از اين زنهاي بيچاره توي گوشيهاي ملت پيدا ميشه و فحشهايي نيست كه بهشون ندن اصلم هم يادشون نمي مونه كه دو ساعت پيش توي بغل يكي از همينها داشتن هر غلطي كه دلشون ميخواست مي كردن...زنها هم به چشم دشمن خوني بهشون نگاه مي كنن...نه برادر من اين سيستم توي اين مملكت جواب نميده...قربون يو
------------
به الناز
دوست من ...من فکر میکنم تو پست یک نفر دیگه رو خوندی و اشتباهی برای من کامنت گذاشتی...من کی گفتم خانه ف.و.ا.ح.ش راه بیاندازند. این جور جاها توی معدود کشورهای دنیا قانونیه و جواب هم نمیده...پس جان ما ، ما رو تو دردسر ننداز ... من منظورم این نبوده
elnaz |
Homepage |
12.01.08 - 3:04 pm | #
|
|
الان تو گفتي اين سيستم بايد توي اين كشور پياده بشه آيا كه من انقدر جوگير شدم؟؟؟...قربون يو
--------
به الناز
همون گزینه دوم درست است
elnaz |
Homepage |
12.01.08 - 3:06 pm | #
|
|
من فقط احساس ترحم دارم نسبت بهشون و نه هیچ چیز دیگه
--------------
دستت درد نکنه...بازم بهتر از کشتنشونه
تراموا |
12.01.08 - 3:56 pm | #
|
|
چنان در مذمت شغل فاحشه گری در ایران و بدبختی هاشون سخنرانی کردی که یکی ندونه فکر میکنه در امریکا همه فاحشه ها بیمه دارن و شغل و نان و آب .. دولت هم مدام قربون صدقه شون می ره .. تازه تو کرگ لیست هم میشه تبلیغ کنی و کارت رو عوض کنی ..
برادر من ... تو دلت می خواد از یک شغل و یک سری آدمی که همیشه و در همه جوامع .. حتی پیشرفته ترین جوامع مورد نکوهش و سرزنش هستند بکنی , قدمت سر چشم؛ طرفداری بکن ولی جوری ننویس که ملت فکر کنند اینجا شغل رسمی ست و پر نان و آب .
شغل باید به سلامت روح و جسمت ضرر نزند ... دمادم تماس جنسی با افراد مختلف داشتن و بابتش پول ستاندن هم به جسمت ضرر می رساند هم به روحت.
شما هم دوستشان داشته باش.. خدا خیرت بدهد.
------
به فرمانده
من گفتم فقط ایران؟ مثال ایران را زدم اما نگفتم فقط ایران...تازه مگر من رئیس جمهور محبوبم که از مشکلات دنیا شروع کنم بعد بیایم سراغ ایران؟ درست است ...در امریکا هم فواحش همین وضع را دارند. اما یادت نرود که اگر بغیر از همخوابگی بلایی سر او بیاورند، امکان شکایت کردن را دارد ...اما قانون مجازات اسلامی ما که بندی برای این مورد ندارد...دارد؟
جمله آخر هم که منم گفته بودم. پس هم عقیده ایم! شما هم خیر ببینید.
parvaneh |
Homepage |
12.01.08 - 5:54 pm | #
|
|
بی شوخی:
میخوام بهت تعظیم کنم. چند وقت پیش داشتیم با یکی از دوستان دنیای مجازی صحبت می کردیم، عقیده ای شبیه به خیلی های دیگه داشت.
ازش سه تا سوال پرسیدم:
سوال اول: چند نفر از این قشر رو می شناسی؟ یعنی می دونی که شغلش اینه... جواب این بود: کمتر از 10 نفر
سوال دوم: با چند نفرشون دیالوگ داشتی؟... جواب: کمتر از 5 نفر
سوال سوم: با چند نفر از اون ها درباره شغل شون حرف زدی؟ ... جواب: یک نفر.
احتیاجی به نتیجه گیری نداشت. همه ذهنیتش از آدمهایی که این شغل رو انتخاب کردن، شنیده هایی از منابع غیرموثق بود. طبیعی بود که شناختی نسبت بهشون نداشته باشه.
----------
به حاج باران
بی شوخی : بذار دستت رو ببوسم
دقیقا حرفت درسته...همیشه همین بوده... روحمان شاد شد
haj baran |
12.01.08 - 6:17 pm | #
|
|
1 . اينكه يك انسان ، ف.ا.ح.ش.ه ميشود ، چون عوامل متعددي او را به اين سمت سوق ميدهند ، زياد جاي خرده گيري باقي نمي گذارد . زني كه براي گذران زندگي خودش و شايد اطرافيانش ، مجبور ميشود ، مجبور مي شود كه تن را بفروشد و روح را ويران كند ، فقط مجبور است . من و شما مي دانيم كه اگر چاره ديگري وجود داشت ، كار به اينجا نميكشيد .
2 . اينكه جايي وجود داشته باشد كه حداقل آمپر بالازده ها ، دنبال خواهر و مادر مردم نيفتند را خيلي ها ، از مذهبي ها گرفته تا صاحب نظران علوم اجتماعي ، بارها نجوا كرده اند كه حتما در جرياني .البته به فرمتش كاري ندارم .متنها تابوهايي وجود دارد كه اين مساله همچنان مسكوت مانده و به نظر تا هميشه خواهد ماند.
-------------
به احمد
شماره یکت رو کاملا قبول دارم
شماره دو هم خودت بهتر میدونی جواب نمیده. انگشت شمارن جاهایی که اینکارو کردن که هیچ کدوم راه حل نیست...
ممنون بابت نظرت
Ahmad |
Homepage |
12.01.08 - 10:57 pm | #
|
|
تا شريف رو چي معني كنيم......
------------
متضاد کثیف
* |
12.01.08 - 11:18 pm | #
|
|
آقا فهیم کتاب 11 دقیقه پائلو رو هم بخون جالبه
---------
به فرزانه
خواندمش
فرزانه |
12.02.08 - 12:53 am | #
|
|
فكر كردم زيادي جوگير شدم...
اون بيچاره هاي شايد اصلا گناهي ندارن و زندگيه كه به اين سمت كشوندتشون...شايد شغلشون جوري باشه كه باعث برانگيخته شدن نفرت توي وجود خيلي از آدمها باشه اما بايد ديد خودشون اين شغل رو انتخاب كردن يا جبر زمانه به اين طرف كشوندتشون...قربون يو
---------
به الناز
الان درست شد رفیق
elnaz |
Homepage |
12.02.08 - 1:43 am | #
|
|
آقای فهیم اگه خیلی این شغل و دوست داری و فاحشه ها خوبن! **************************************************!!! این قضیه تو خود آمریکا و اروپا هم مذمت میشه بعد تو اومدی اینجا وعظ و سخنوری میکنی؟؟؟بله آنتالیا هم جمعیت اینها بودند که بیمه و .....داشتند اما همون ها هم میدونن کار خفت باریه حتی با داشتن اونهمه امکانات و اگثرا سرخورده
----------------
به آرمان
ببخشید که مجبور شدم چرندیاتت ر کمی سانسور کنم
تو هم شامل ادمهایی میشی که وقتی دارید چیزی میخونین، احساس میکنید راحت الحلقوم دارید میخورید و نمیجویدش و قورتش میدید و بعد هم مثل یک کامنت اینجوری دفعش میکنی
همه میدونیم کار خفت باریه اما اینو بفهم که اونها هم دوس ندارن که اینکاره باشن و اینش هست که دل ادم میسوزه براشون
فکر کن بعد حرف بزن که حرفت اونجوری خریدار بیشتری داره
آرمان |
12.02.08 - 8:15 am | #
|
|
کامنت اخری رو دیدم که بر سر خفت بار بودنش اتفاق نظر داشتید. ولی سوالی که گاهی ذهن منو تحریک می کنه اینه که چرا وقتی کسی از صدایی که بهش داده شده پول در می آره (خواننده) زشت نیست, از هیکلی که بهش داده شده پول در می آره (رقصنده) زشت نیست, از عقل یا استعداد یا هر چیز دیگه ای که بهش داده شده پول در می آره زشت نیست. ولی از ک*ی که بهش داده شده پول در می آره نه تنها زشت و بلکه خفت بار میشه ؟
-------------
به دوست عزیز
من از تو ممنونم که از یک بعد بهتر قضیه رو نگاه کردی.من فقط نظر خودم رو راجع به حرفهات میزنم. یک اختلاف کوچک بین خواننده یا رقاص با فاحشه وجود دارد. همخوابگی یکی از معدود غرایز آدم است که پیش در آمد دارد. پبش در آمدش هم رضایت هر دو طرف است. نه البته رضایتی که بدلیل پول ایجاد بشه....منظورم عشق است. شما حتما بهتر میدانید که تفاوت فاحش زن و مرد در همینه....مردها بدون عشق میتوانند همخوابه بشوند ولی زنها نه... در نتیجه وقتی زنی بدون رضایت قلبی خودش دست به این کار میزنه؛ شغلش خفت باره...دقت کن...شغلش نه خودش...س.ک.س به غقیده من حساس ترین غریزه ادم ( مخصوصا برای زن ها) محسوب میشود. اگر از حدش خارج بشه، حساسیتش رو از دست میدهد و میشود خفت...نمیدانم چقدر تونستم منظورم رو برسونم
Anonymous |
12.02.08 - 11:27 am | #
|
|
وقتی که پستت رو خوندم ، تعجب کردم که چرا فکر می کنی نمی تونی بیشتر از صد نفر رو با خودت همراه کنی؟ ولی بعد که کامنتها رو خوندم دیدم بله . همه از این قشر متنفرند! ولی یه سوال؟ چرا اگه همه از این قشر متنفرند ولی به هر حال این قشر وجود دارند؟ یعنی اگه تقاضایی نباشه پس بازار کساد می شه و دیگه ...
یه سوال از بقیه دارم شما چقدر از مسوول اداری شرکتت احساس تنفر می کنی؟ تا به حال چند نفر رو بدبخت کرده و بیکار؟ از دلالی که همه دارایی ات رو نابود کرد؟ از نزول خوری که مجبور شدی بهش رو بندازی تو بدبختی؟ همونی که یه خونه شیک تو بهترین جای شهر داره و زن و بچه نازنینی هم داره! همون دکتری که با تشخیص اشتباهش عزیزت رو ازت گرفت! همون... همون... تو همه اقشار آدمهای خوب و بد هستن . مهم ذاته آدمه! فاحشگی با روحیه هیچ زنی جور نیست . به همون اندازه که پول دادن بالای فاحشه ها با روحیه مردها جوره! وقتی یه زن مجبور می شه خودش بفروشه ، همون خودی که تشنه محبت و عشق یه مرده ، در واقع تصمیم گرفته دیگرون رو نفروشه! چقدر از دور و بری هامون رو می شناسیم که خیلی متشخص و آدم درست و حسابی هستن ولی برای دوام خودشون باید دیگرون رو بفروشن؟! آخه کدوم فاحشه ای زندگی دیگرون رو خراب کرده . اون مرد بدبختی که یه فاحشه تونسته زندگی اش رو بهم بزنه باید ببینید چرا اینقدر بدبخت بوده؟ ندید آدمهایی رو که خیلی شریف هستن ولی زندگی دیگرون رو بهم می زنن . ندید ادمهای شریفی رو که روح و جسم دیگرون رو به نابودی می کشن؟ واقعا شماها ندید؟ شماها تو این دنیا زندگی نمی کنید؟
من خیلی از شغلها رو نمی پسندم . مثل مرده شوری ، مثل دلالی ، مثل بایگانی ، مثل منشی گری ، مثل مهماندار هواپیما ، مثل حسابداری و مثل خیلی از شغلهای کسل کننده دیگه! ومثل فاحشه گری ! ولی هرگز به خودم اجازه نمی دم که از اونها بدم بیاد و یا توبیخشون کنم و یا حس برتری داشته باشم. خیلی بی انصافانه قضاوت می کنید . حادثه تولد رو فراموش نکنید! هر یک از شماها امکان داشت حای�
---------
به اشی
چند بار کامنتت را خوندم. حس کردم کاش تو به جای من این پست را مینوشتی که الحق بهتر منظورم را رساندی. و شاه بیت حرفت هم این بود: "...در واقع تصمیم گرفته دیگرون رو نفروشه!..." که همه مطلب رو بیان کرد. با تک تک جملاتت موافقم
ممنونم از تو
ashi |
Homepage |
12.02.08 - 11:29 am | #
|
|
آنها هم انسان هستند و حق حیات دارند ...
--------------------
همین است
مسافر |
Homepage |
12.02.08 - 1:07 pm | #
|
|
فهیم این پست رو بخون:
http://adomide.wordpress.com/
----------
ممنون اقلیما جان
خواندم ...جالب و مرتبط بود
eghlima |
12.02.08 - 3:25 pm | #
|
|
من تا بحال با 3 تاشون برخورد داشتن . همیشه هم می گم این زنان عجیب مهربون هستند. به قول اقای طالقانی باید جایی باشه تا افرادی که کمبود دارن برن و خودشون را ارضا کنند همین جمله نشون میده اینها وجودشون جلوی خیلی از فاجعه های دیگه را میگیره و شاید وجودشون در یک جامعه واجب است بخصوص اگه همه کارهاشون از طرف بهداشت و دولت کنترل شده باشه. وجود اینها باعث میشه افراد مریض دنبال زن و بچه دیگران نباشند و یا حداقل ریسک این مشکلات را کمتر می کنه.
---------
به نگاهی نو
با اینکه این ادمها هم مثل باقی میتوانند مهربان باشند کاملا موافقم...در مورد بند دوم هم من واقعا هیچ اظهار نظری نمیتوانم بکنم
نگاهی نو |
Homepage |
12.02.08 - 4:08 pm | #
|
|
من کلا با این موافقم که ممکن بود هر کدوم از ما جای آدمهای منفور جامعه باشیم. حالا ف ا ح شه باشه یا دزد و یا قاتل. هر کدوم یک تاریخی پشت سرشون دارن که اونا رو به این نقطه رسونده. بنابراین اگر فوری خودمون رو بکشیم کنار و بگیم پیف پیف معلومه که چیز زیادی از زندگی که هیچ حتی از خودمون هم نفهمیدیم.
اما در مورد اون نظری که گفته چرا بقیه که از صدا و استعداد و زیباییشون پول درمیارن منفور نیستند. به نظر من این مورد یک فرق اساسی داره. این ماجرا با بوجود آمدن یک انسان دیگه گره خورده و به نظر من هم تقدس این کار و هم منفور بودن کسانی که بی قانون بهش می پردازن یک جورایی از این میاد. اینکه این طوریم نیست که کس دیگه ای رو قربانی نکرده و نفروخته. حالا بگذریم که با امکانات این روزها احتمالش میاد پایین. حتی اگر فرض کنیم که اصلا احتمالش صفر. اما بالاخره اون زن می خواد یک روز تخم یک بچه رو تو خودش بکاره یا نه؟ خوب خیلیهاشون بچه هم دارند.
اگر بچه ای در گیر و دار این ماجرا بوجود بیاد - یا در حالت ایده آلش طی یک ماجرای کاملا آمیخته با احساسات و با رضایت دو طرفه و با هدف بچه داشتن _ همون تاریخ رو که از اون یک آدم ناآرام می سازه پشت سرش داره. یعنی یک آدم رو از نیمه راه زندگیش قربانی نمی کنه از همون اولش که پاک پاکه آینده سختی رو براش می سازه. البته اگر قبول داشته باشین که حالات مادر و پدر از اولین لحظات در بچه اثر داره.
-------
به سپیده
پاراگراف اول را کاملا قبول دارم و همون اشتباهی است که همه ما داریم. همه فکر میکنیم لابد استحقاقش را داشته ایم که امروز بدکاره یا دزد یا چیزی شبیه انها نشده ایم. اما واقعا اینطور نیست. هر کسی امکانش را داشت انطور بشود. در مورد دوم هم که درست است حرف شما و ان اوج فاجعه میشود
سپیده |
Homepage |
12.02.08 - 6:04 pm | #
|
|
، تو هم چه سوژه يى پيدا كردى.
آخرش ما نفهميديم، اين شغل خوبه به نظر شما، يا اينكه بده و بايد يه كارى براى اين ها كرد؟
من هم هميشه به چشم قربانى به اين ها نگاه ميكنم، ولى هيچ وقت فكر نمى كنم آدم هاى خوبى باشن. آدم خوب كسى است كه خوبى ميكنه. چند جا contradiction داشتى!
در ضمن براى اون مشكلات كه گفتين، boy friend/girl friend يا همون صيغه و اينها سالم ترِ. حد اقل مرض و اين حرفها انتقال نميدن گروه گروه!
---------------
به ناهید
این شغل به عقیده من بده اما لزوما بدکاره ها ذاتا بد نیستند. چرا فکر نمیکنی خوب باشند؟ اجبار انهه را بد نشان میدهد. ناهید جان گرسنگی از این حرفها حالیش نمیشود
پاراگراف اخر هم که برای ما مسلمونها مصداق نداره! شرمنده
Nahid |
Homepage |
12.02.08 - 10:23 pm | #
|
|
خوب من که میگویم فاحشه شدن جرات میخواد و شهامت... من که به عنوان یک انسان مقدس بهشون احترام میزارم.
سارا |
Homepage |
12.03.08 - 12:36 am | #
|
|
آقا فهيم، شما كاملا درست فرموديد. اونها هم مثل بقيه آدم ها شريف دنيا ميان، چونكه تن آدمى شريف است، و خدا شريف آفريده. و تقريبا ۱۱۰% اونها يى كه دنبالِ اين كار ميرن از درد مجبورى ِ، پس شما مى خواهين نتيجه بگيرين كه فاحشه ها ذاتا آدم هاى بدى نيستن. كه واضحِ. اما اگر ميخواى بگى وجودشون لازمه ، يه چيزى شبيه microb ا و mokhammer كه براى زندگى حياتى هستن، بايد بگم نفهميدم چرا اين جورى فكر ميكنى. اين دقيقا مثل اينه كه بگى چونكه توى جامعه ما بيكارى زياده، پس اعتياد ميتونه مسكن باشه، و در نتيجه اعتياد خوبه
به هر حال روى موضوع پيچيده يى دست گذشتى. در ضمن توى تهران و شهرستان ها مراكز ازدواجِ موافق ايجاد شده. بد نيست اونها رو هم يه بررسى بكنى و نظرت رو در اون بارِه هم بگى.
--------------
ناهید جان من کی گفتم وجودشون لازمه؟ من گفتم وجودشون مفیده... یه نموره این دو تا فرق دارن
ازدواج موقت؟ استغفرا.... من رو قاتی این ماجرا ها نکن
Nahid |
Homepage |
12.04.08 - 12:06 pm | #
|
|
ازدواجِ movaghghat
finglish nemifahme
--------------
کی؟
Nahid |
Homepage |
12.04.08 - 12:08 pm | #
|
|
yade oon dastan majid oftdam dra mored morde shoor ha......vali hgah a shomast ...nemi gam shoghle lkhoobi ye ...vali oon h abishatr az jesmeshoon roheshoo lahze be lahzre mi koshan ...va in kheili azab avareh
setareh |
Homepage |
12.09.08 - 5:22 pm | #
|
|
در كشور سوئد در اين موارد متقاضي مجرم محسوب ميشه نه زني كه به هر دليل به چنين كاري روي آورده
تا حالا شده براي مردان هم لفظ مرد خياباني را به كارببرن
و يه چيز ديگه كه خود فروشي يعني فروش جسم براي به دست آوردن پول نه بدست آوردن لذت
پس اگه اونها هم از لحاظ مالي تامين بشن ديگه به چنين كاري روي نمي يارن
M |
Homepage |
12.17.08 - 11:28 am | #
|
|
ببین برادر!! اول برا اینکه کمپین رو راه بندازی نقطه های بین حروف کلماتی مثل "فاحشه"،"روسپی" و " اسپرم" رو از تو ذهنت پاک کن وبا اونها مثل هر کلمه ی دیگه ای برخورد کن که الزامآ بار ارزشی ندارن . بعد بیا ببینیم چی میگی .
یه نکته دیگه هم اینکه فرق هست بین کارمند معمولی و کارمند اختلاص چی و رشوه گیر و ... روسپی ها هم از این قاعده مستثنا نیستن . تعریف مطلقشون از دید شما چیه؟؟
مهراوه |
Homepage |
01.06.09 - 6:43 am | #
|
|
در جواب به اون شخصی که گفته فاحشه ها هفت خطهای روزگارندباید بگم فقط درکشور ما که فاحشه ها آزاد نیستند و فاحشه گری شغل نیست این قشر ممکن است اینجوری باشند اما درسایر کشورهااینجوری نیست
فرامرز |
01.22.09 - 11:26 am | #
|
|
ای ول داداش ، گل گفتی
البته من اینکاره نیستم ها ، ولی کاملا باهات موافقم
به نظرم اینم یه جور شغله و داشتن هر جور شغلی هم کلا خوبه، ولی به شرط اینکه به شغلت علاقه داشته باشی و باهاش حال کنی
هر چی باشه از بیکاری که بهتره
زری |
02.09.09 - 9:05 am | #
|
|
به نظر من یک فاحشه کسیه که یا نتونسته جلو نفسش خودش رو بگیره ویا اینکه ناامید شده از اینکه بتونه از راههای معقول زندگی خوبی رو برای خودش بسازه که این هم برمی گرده به فقر خانواده البته منظورم فقط فقر مالی نیست که در این مورد طرف باید خط و مشی فکری خود رو از اونها جدا کنه ودر مورد اول باید هرچه زودتر ازدواج کنه ویک نکته دیگه اینکه کسی که یک بار مرتکب این گناه میشه برگشتنش خیلی سخته چه برسه به بیشتر ودر مورد اون افرادی که ا.س.پ.ر.م از سرو کولشون بالا میره ازدواج پیشنهاد میشه
masud |
09.03.09 - 7:06 am | #
|
|
Commenting by HaloScan
|